Portakal Haber Ajansı
ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

HABER ARA


Gelişmiş Arama

EN ÇOK OKUNANLAR

ÖNEMLİ LİNKLER



Nöbetçi Eczaneler

TESKİ ALO 185 ÇAĞRI MERKEZİNDEN %99.61'LİK BAŞARI

TESKİ ALO 185 ÇAĞRI MERKEZİNDEN %99.61'LİK BAŞARI

Tarih 23 Ocak 2019, 00:40 Editör TekirdağPOSTASI

TESKİ Genel Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezi alanında uzman kadrosuyla 7/24 vatandaşların taleplerine cevap verdiği ve TESKİ ALO 185 ÇAĞRI MERKEZİNDEN %99.61'LİK BAŞARI elde edildiği bildirilmiştir... Pha/S.paşa-TEKİRDAĞ/Habermerkezi-YEREL-Ekonomi-Politika/TÜRKİYE

TESKİ ALO 185 ÇAĞRI MERKEZİNDEN %99.61'LİK BAŞARI

TESKİ Genel Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezi alanında uzman kadrosuyla 7/24 vatandaşların taleplerine cevap verdiği ve TESKİ ALO 185 ÇAĞRI MERKEZİNDEN %99.61'LİK BAŞARI elde edildiği bildirilmiştir...
"TESKİ ALO 185 ÇAĞRI MERKEZİNDEN %99.61'LİK BAŞARI" başlığıyla MEDYA'ya gönderilen bilgilendirme bülteni şöyledir: 1 Ekim 2014 tarihinden itibaren Tekirdağ halkının hizmetine sunulan “TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi” 2018 yılında 163.277 abonenin talebini sonuçlandırarak %99.61 oranında başarı elde etti.
TESKİ Genel Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezi alanında uzman kadrosuyla 7/24 vatandaşların taleplerine cevap vermektedir.
Gelen talepler hızlı bir şekilde sisteme kaydedilerek anında ilgili birime iletilmektedir. Konuyu detaylı bir biçimde inceleyen ekipler hızlı bir şekilde sorunu çözüme kavuşturmaktadır.
TESKİ Genel Müdürü Dr. İbrahim İçöz yaptığı açıklamada şunları dile getirdi “TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi personelimiz uzman kadrosu, güler yüzlü çalışanlarıyla 7/24 mesai kavramı olmaksızın arıza ihbar, şikayet, planlı ve plansız su kesintileri gibi her türlü konuya en hızlı şekilde cevap vererek talepleri hassasiyetle değerlendirip Tekirdağ halkına hizmet etmektedir. Çağrı merkezimiz hizmet kalitesi standartlarını her geçen gün vatandaşlarımızdan gelen talepler doğrultusunda artırarak çizgisini en üst seviyeye çıkartmaktadır.2018 yılında 163.277 abonenin talebini sonuçlandıran ve %99.61’lik başarının sağlanmasında emeği geçen çağrı merkezi personelimizden sahadaki işçimize kadar vatandaşlarımızın talebini çözüme kavuşturan tüm personelimize teşekkür ederiz” dedi.

Bu haber 120 defa okunmuştur.

Twitter  Facebook  Google  Delicious  FriendFeed  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

Ekonomi

SGK ve GSS Prim Borçlarını Yapılandırma ÖDEMELERİNİN, Son Ödeme Tarihi UZATILDI.!

SGK ve GSS Prim Borçlarını Yapılandırma ÖDEMELERİNİN, Son Ödeme Tarihi UZATILDI.! Tekirdağ Sosyal Güvenlik İl Müdürü Fatma Derya ALAN daha önce GSS ve SGK Prim borçlarını yapılandıranların son ödem...

Çiftçinin CENGİZ İNŞAAT Kadar DEĞERİ Yok mu?

Çiftçinin CENGİZ İNŞAAT Kadar DEĞERİ Yok mu? CHP Tekirdağ Milletvekili Dr. İlhami Özcan Aygun; Cengiz İnşaat’ın 422 milyon liralık vergi borcunu silen iktidara ...
EĞİTİM CİDDİ BİR İŞTİR, 66´YA BAĞLANAMAZ!20 Şubat 2019

ANKET

SANAL BASIN'ın İnternet Tiraj Değerlendirmelerini İnandırıcı Buluyormusunuz? SANAL BASIN'ı Ne Kadar Önemsiyorsunuz?






Tüm Anketler

Şans Oyunları

booked.net

Dost Siteler





















sanalbasin.com uyesidir Toplist25
Twitter Facebook

Tüm hakları Portakal Haber Ajansına aittir kaynak belirtilmeden yazı ve görsellerin kullanılması yasaktır (c) 2013..2018 | Powered by SoykanSoft
RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi